آموزش سئو در شیراز

دوره جامع و کامل آموزش سئو در شیراز

 ما قراره توی دوره غیرحضوری آموزش سئو در شیراز صفر تا صد سئو رو به شما یاد بدیم و تمام نکات و تجربیات خودمون رو در اختیارتون قرار بدیم. یکی از پردرآمدترین حوزه ها توی کسب و کارهای آنلای سئو هست.

شما با یادگیری سئو می‌تونید درآمدهای خیلی خوبی از وب کسب کنید. شما با یادگیری سئو می‌تونید هر وب سایتی رو که میخواین به رتبه های بالای گوگل بیارین و کلی درآمد کسب کنید.تا انتهای این صفحه با ما باشین تا اهمیت این موضوع در درک کنید.

دوره جامع آموزش سئو در شیراز کجا برگزار می‌شود؟

برگزاری کلاس سئو در کارخانه نوآوری شیراز

من محمد علی عصایی، مدرس دوره در مرکز کار اشتراکی کارخانه فناوری شیراز (واقع در خیابان آزادگان بلوار مدرس) در حال فعالیت و کار هستم.  اصل دوره به صورت آنلاین و ویدیو های با کیفیت رکورد شده به همراه تجربیات + مثال های عملی و…. در دسترس شما قرار می‌گیرد.

 جلسات حضوری دوره هر 15 روز یکبار برگزار می‌شود که در محیطی مشابه محیط زیر این جلسات حضوری سئو در شیراز برگزار می‌شود.در صورتی که شما مشکلی با پرداخت هزینه بالای آموزش خصوصی نداشته باشید، آموزش کاملا خصوصی و ویژه ای برای شما در نظر گرفته می‌شود.

دوره سئو در حال حاضر چگونه برگزار می‌شود؟

در حال حاضر دوره به صورت منتورینگ برگزار می‌شود. آموزش شما به صورت مستقیم از دوره آموزشی من یا دوره Free SEO For Ever خواهد بود، با منتورینگ نظارت و آموزش مکمل از سوی من و دیگر اعضای تیم فردا دی ام.

چرا سئو؟

بیشترین اهمیت توی کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ رو سئو داره. حتما میپرسین چرا؟

مشتری هدفمند

وقتی کسی شما رو توی گوگل پیدا میکنه هدفمندترین مشتریه که شما می‌تونید داشته باشید.

وقتی توی گوگل اول باشین برای مشتریان خیلی مهم میشین

توی نتایج گوگل اول که باشی،مشتری خواستشو زودتر برطرف می کنه!

هزینه سئو خیلی خیلی کمتر از تبلیغاته!

با استفاده از سئو هزینه ها رو  بیار پایین و برندتو بیشتر نمایش بده!

مردم هر چیزی رو که بخوان سرچ میکنند!

این روزا هرکسی سوالی یا نیازی داشته باشه میاد سرچ میکنه

برندتون رو همه میبینن🫡

توی نتایج سرچ همه برند های شما و رقیباتون رو میبینن

مشتری های جدید

هر روز مشتری های جدیدی سراغ وبسایتتون میان!

دوره آموزش سئو در شیراز حضوریه؟

در طی این چندین سال آموزش و فعالیت آموزشی ما در فردا دی ام، این تجربه را به دست آوردیم که بهترین نوع آموزش، آموزش ترکیبی «حضوری – مجازی» است. 

در طی این دوره ما تمامی جلسات دوره را به صورت ویدیو های با کیفیت به همراه نمونه های عملی، داکیومنت و جزوه ها و مکمل های ترکیبی ارائه می‌دهیم.

به علاوه این آموزش مجازی، ما هر 2 هفته یکبار به صورت حضوری در شیراز (معمولا در جلساتی در کارخانه فناوری شیراز یا مدیریت صنعتی یا….) جلسات حضوری کاملی را ارائه می‌دهیم که در آن در مورد رفع اشکالات، ارائه ها و… صحبت خواهیم کرد.

آیا این روش تدریس برای من مناسب است؟

برای اینکه متوجه ارزش این روش تدریس که کاملا تست شده و بسیار مناسب است بشوید، بهتر است از خودتان این سوالات را بپرسید:

  • آیا با برگزاری 12 جلسه حضوری 2 ساعته من بهتر آموزش می‌بینم یا با 50 ساعت ویدیوی آموزشی کامل؟
  • آیا در آموزش حضوری من امکان مرور مطالب به راحتی را دارم یا در شرایط آموزشی مجازی؟
  • اینکه من هر 2 هفته بتوانم مشکلات، سوالات و ایرادات خودم را به صورت حضوری رفع کنم بهتر است یا اینکه تماماً به صورت مجازی آموزش ببینم؟
  • مدرس دوره در شرایط یک دوره فشرده حضوری امکان ارائه مکمل ها و وبینار ها را دارد یا در دوره مجازی و ویدیو های ضبط شده؟
  • در دوره حضوری شما با غیبت در جلسات آیا مطالب را از دست می‌دهید یا در دوره مجازی که ویدیو های ضبط شده به همراه پشتیبانی در اختیار شماست؟
توضیحاتویژگی دوره
کاملا عملی به همراه آموزش مباحث تئوری + پروژه های تجربه محور✅ نحوه آموزش
امکان دیدن آموزش آفلان در اسپات پلیر + حضور در جلسات رفع مشکل✅ جلسات حضوری + تئوری
پس از دیدن کامل آموزش و رد کردن با موفقیت آزمون امکان اخذ مدرک وجود دارد.✅ امکان اخذ مدرک
از مبتدی تا حرفه ای (از A تا Z سئو!)✅ سطح دوره

با پاسخ به این سوالات می‌توانید متوجه شوید که چرا این سبک آموزش می‌تواند یکی از بهترین روش های آموزش سئو برای شما در شهر شیراز باشد. شما می‌توانید با این روش به بهترین شکل ممکن مطالب را فرا بگیرید.

کلاس آموزش سئو در شیراز به صورت غیر حضوری و حضوری به صورت مکمل برگزار میشه و از تمام نقاط کشور می تونید توی این دوره شرکت کنید.

توی این دوره چی یاد میگیریم؟

در ابتدای برگزاری دوره ما قصد داشتیم دوره را با نام «آموزش سئو از A تا Z» برگزار کنیم، این نام را هم به دلیل اینکه واقعا از اول تا انتهای سئو را به شما آموزش می‌دهیم و قصد داشتیم با این نام آموزش بدهیم انتخاب کردیم. اما بعد ها تصمیم ما عوض شد و نام دروه جامع آموزش سئو را مدنظر گرفتیم.

نمونه ویدیو های دوره

در پایین شما 6 ویدیو سمپل از آموزش سئو را می‌بینید. 3 ویدیوی اول از محیط برگذاری کلاس در کارخانه نوآوری شیراز است.

سر فصل های دوره

سر فصل های کلی این دوره آموزش سئوی ما از این قرار است:

  1. مفاهیم ابتدایی سئو
  2. تحقیق کلمات کلیدی | شروع ساختار یک سایت (مهم ترین مرحله تدوین استراتژی)
  3. سئو تکنیکال مقدماتی
  4. سئو داخلی و فاکتور های On Page SEO
  5. آموزش کامل سرچ کنسول و حرفه ای ترین تکنیک های آن
  6. سئو تکنیکال پیشرفته
    1. افزایش سرعت سایت
    2. بررسی مشکلات سایت
    3. کار با ابزار های سئو تکنیکال
  7. معرفی ابزار های کلیدی سئو
  8. همه چیز در مورد Off-Page SEO و اهمیت آن
  9. استراتژی و مراحل سئوی یک وبسایت از صفر به صورت عملی
  10. نکات تخصصی که هر کارشناس سئو باید به آنها اشراف داشته باشد
  11. آموزش دریافت پروژه، نوشتن پروپوزال و عقد قرارداد
سئو یا همان SEARCH ENGINE OPTIMIZATION

برای دریافت کامل سرفصل ها و اطلاعات بیشتر و همینطور دیدن ویدیوی دوره می‌توانید به صفحه آموزش سئو (لندینگ کامل ما در مورد دوره آموزش سئوی کامل و جامع) مراجعه کنید.

در ادامه برخی از تصاویر مرتبط با پاورپوینت های جلسات اول و دوم دوره را می‌بینید:

تفاوت دوره جامع سئو با دیگر دوره ها چیه؟

  • برتری محتوایی نسبت به مطالب دوره های برتر خارجی همانند دوره های hubspot.com و خود گوگل (دوره هایی همانند دوره Fundamentals of digital marketing)
  • تجربه محور بودن بسیاری از جلسات
  • ویدیو هایی با کیفیت FHD به همراه مکمل (فایل های PDF نکات + پاورپوینت همان جلسه)
  • هدف محور بودن و پروژه محور بودن دوره
  • شرح عمیق بر مفاهیم تئوری که هر دیجیتال مارکتر باید بر آنها اشراف داشته باشد.
  • آموزش و نحوه کار بر اساس نقشه راه تست شده برای ورود به بازار کار
  • ارائه مکمل های به روز پس از هر آپدیت بسته به موقعیت زمانی برای به روز بودن هر چه بیشتر دوره
  • ارائه تمرین پس از پایان هر بخش برای تاکید بر روی یادگیری هر چه بیشتر
  • ارائه مسیر یادگیری (Road Map) و همچنین چک لیست ها و داکیومنت هایی برای یادگیری هر چه بیشتر (داکیومنت های کاملا رایگان حتی از مدرسان فارسی وب)
  • پشتیبانی یکساله دوره به صورت تلگرامی با پاسخگویی زیر 24 ساعت
  • کارگاه های آنلاین و حضوری هر 2 هفته یکبار (آنلاین در محیط اسکای روم مناسب عزیزانی که امکان حضور در جلسات 2 هفته ای یکبار حضوری رو ندارند)

آیا پولی که برای کلاس سئو شیراز میدیم به صرفه هست؟

حتما شما هم قبل از خرید می‌پرسید که آیا این دوره ارزش خرید داره؟

بیاین این مطلب رو با یه مثال بررسی کنیم ! فرض کنید میخواین سایتتون رو به یه سئوکار بسپارین که توی یه کلمه خاص سئو کنه. این روزا حداقل هزینه برای سئو توی یه کلمه معمولی ۵ میلیون تومن هست. فقط یه کلمه!!! تازه هیچ تضمینی هم نیست که بعد از اتمام قرارداد اون سئوکار کلمه بالا بمونه.

ولی وقتی خودتون سئو رو یاد میگیرین برای همیشه سایتتون سئو هست و هر کلمه ای که بخواین رو توی هر بازه زمانی می‌تونید به رتبه های اول برسونید.

مدرس دوره کیه؟

محمد علی عصایی

محمد علی عصایی هم بنیان گذار و استراتژیست محتوایی که به شدت علاقه مند به سئو، دیجیتال مارکتینگ و وب دیزاینه. بیشتر از 5 سال سابقه کار وبمستری، مدرس اول دوره جامع آموزش سئو.
✅ تجربه تدریس سئو و طراحی سایت
✅ برگزاری سمینار ها و همایش های متعدد
✅ تجربه طراحی استراتژی محتوا مدیریت پلن مارکتینگ و...

دیگر اطلاعات و مشخصات دوره آموزش سئو در شیراز

تعداد جلسات: بیش از 12 جلسه (هر جلسه حدوداً 4 ساعت آموزش تخصصی – همچنان در حال ضبط و آپدیت!) + آموزش عملی مباحث جزوه آموزشی + فایل ویدیویی جلسات (دانلودی)

نوع برگزاری: آنلاین و حضوری (به صورت مکمل)

مدرس: محمد علی عصایی – امین غضنفرنژاد

مخاطبین: وب مستر ها – علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار اینترنتی و بازاریابی – دیجیتال مارکتر ها یا تولید کنندگان محتوایی که علاقه مند به آموزش دیدن برای جایگاه شغلی کارشناس سئو دارند.

هزینه ثبت نام دوره سئو شیراز

هزینه ثبت نام این دوره نصف هزینه دوره هایی است که در وب آموزش داده میشه . با همون کیفیت یا حتی بسیار بالاتر! بنابراین خیالتون راحته راحت. امکان پرداخت دوره توی 2 قسط هم وجود داره.

تمامی ویدیو ها و مکمل ها در نرم افزار اسپات پلیر به شما داده می‌شوند بنابراین خیالتون از بابت نشر غیر مجاز محتوایی که شما بابتش هزینه کردید به صورت رایگان هم راحت هست.

از آنجایی که در حال حاضر دوره در حال تکمیل می‌باشد و شما نیز در صورت ثبت نام از اولین دانشجویان خواهید بود، مبلغ دوره با تخفیف به شما ارائه می‌شود. به 2 شکل حضوری (خصوصی / نیمه خصوصی) می‌توانید در دوره شرکت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش سئو و رزرو نوبت با شماره 09375055769 تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ در مورد کلاس آموزش سئو شیراز

اگر در مورد نحوه برگزاری دوره و مفاد آن سوالی دارین می‌ توانید در همین صفحه دیدگاه خود را مطرح نمایید یا از بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید. همچنین بد نیست که سوالات متداول قبل از خرید (FAQ در مورد دوره) را نیز ببینید.

طرحواره پیدا نشد.

آموزش سئو در شیراز

سئو یا بهینه‌سازی صفحات یک وب‌سایت یکی از بهترین کسب‌وکارهای حال حاضر در دنیا است. سئو می‌تواند در رتبه وب‌سایت شما در موتور جستجوگر گوگل تأثیر زیادی داشته باشد. برای مثال شما اگر یک کلمه کلیدی را در موتور جستجوگر گوگل سرچ کنید، وب‌سایت‌هایی را که سئوی قوی‌تری نسبت به بقیه دارند و در رتبه‌های اول قرارگرفته‌اند را مشاهده می‌کنید.

در دنیای امروزه که فناوری و کسب‌وکارهای مجازی بسیار زیاد شده است می‌توان از سئو به‌عنوان پادشاهی عظیم در دنیای وب یادکرد. سئو یک وب‌سایت اگر قوی باشد باعث پیشرفت آن می‌شود و عکس این قضیه هم ثابت است. می‌توان گفت که سئو در تمامی کسب‌وکارهای مجازی تأثیر مستقیم دارد.

یادگیری و پیشرفت درزمینهٔ سئو به علاقه شما به این حرفه بستگی دارد. فردی که به این کار علاقه‌مند باشد خیلی راحت و سریع می‌تواند آن را فرابگیرد. در اکثر نقاط کشور آموزش سئو به‌صورت حضوری یا مجازی به علاقه‌مندان آن داده می‌شود. برای آموزش سئو در شیراز نیز می‌توانید به دوره‌هایی که برگزار می‌شود به‌صورت خصوصی یا عمومی مراجعه کنید.

مراکز آموزش سئو در شیراز به فراوانی وجود دارند. این مراکز آموزشی به علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها می‌آموزند که با چه روشی بتوانند سئوی سایت‌های گوگل را افزایش دهند. همچنین این افراد توانایی افزایش فروش محصولات خود را با استفاده از یک سئوی قوی کسب می‌کنند. اگر شما فکر می‌کنید که فردی خلاق هستید می‌توانید در این زمینه بسیار موفق باشید البته به‌شرط اینکه به آن علاقه داشته باشید.

آموزش خصوصی سئو در شیراز

در همه شهرهای کشورمان شرکت‌های آموزشی سئو وجود دارند. این شرکت‌ها برای کسانی که علاقه‌مند به یادگیری این حرفه هستند آموزش به‌صورت خصوصی نیز دارند. آموزش خصوصی سئو می‌تواند بسیار مفید باشد. درعین‌حال این آموزش نیز مانند سایر کلاس‌های خصوصی دیگر هزینه بالایی خواهد داشت.

آموزش سئو در شیراز به‌صورت خصوصی تنها یکی از روش‌های آموزش سئو است که می‌توانید از طریق آن اقدام کنید. اگر شما فردی اهل شیراز و علاقه‌مند به این یادگیری سئو هستید و هزینه آن برای شما اهمیت ندارد ما آموزش خصوصی سئو در شیراز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

راه دیگر آموزش سئو به‌صورت خصوصی در شیراز، آموزش از طریق آنلاین است. برای افرادی که مشغله کاری زیادی دارند و همچنین به یادگیری سئو علاقه‌مند هستند؛ بهترین راه‌حل این است که به‌صورت مجازی و آنلاین اقدام کنند. همچنین می‌توانند از طریق آنلاین فرصت آموزش خصوصی سئو را بیابند.

همچنین علاقه‌مندان به یادگیری سئو می‌توانند به‌صورت کارآموزی در شرکت‌هایی که درزمینهٔ سئو فعالیت دارند، مشغول شوند. با انجام چنین کاری این افراد هم می‌توانند به‌آسانی سئو را یاد بگیرند و هم اینکه برای کسانی که به سئو نیاز دارند این کار را انجام دهند و درآمدی برای خود از این طریق کسب کنند. این افراد توانایی انجام سئو برای سایت‌های خود را نیز به دست می‌آورند. از طرفی افراد دیگری نیز وجود دارند که قصد پرداخت هزینه برای یادگیری سئو را ندارند این افراد می‌توانند به‌صورت آنلاین و با دانلود پکیج‌ها و فیلم‌های آموزشی موجود و همچنین مطالعه کردن کتاب‌های متفاوت و مفید در این زمینه نسبت به آموزش و یادگیری سئو اقدام کنند.

به دلیل شرایط قرنطینه که ویروس کرونا در جهان به وجود آورده است. در چند سال اخیر بیشتر کلاس‌ها به‌صورت آنلاین یا خصوصی برگزار می‌شود. برگزاری کلاس‌های آموزشی سئو و دیجیتال مارکتینگ به‌صورت خصوصی قطعاً هزینه زیادی را می‌طلبد. در این شرایط نابسامان اقتصادی موجود در کشور طبیعت پرداخت این هزینه برای قشر بزرگی از جامعه امکان‌پذیر نخواهد بود. این‌یک عامل مهم است که باعث می‌شود تعدادی از افراد علاقه‌مند به سئو و دیجیتال مارکتینگ به دلیل فقر و بی‌پولی توانایی شرکت در این کلاس‌ها را نداشته باشند.

تدریس خصوصی سئو در شیراز

افرادی که به کار درزمینهٔ سئو و بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) علاقه‌مند بوده و در این راه قدم برداشته و آن را به‌طور حرفه‌ای یاد گرفته‌اند، حال می‌توانند سئو را به افراد دیگر تدریس کنند. در مقابل برای خود درآمدی از این طریق به دست بیاورند. در سطح کشور و در شیراز افراد زیادی وجود دارند که در این زمینه خبره و ماهر هستند و سعی دارند این نوع از کسب‌وکار را به سایر علاقه‌مندان تدریس کنند.

معمولاً دوره‌های آموزشی سئو به تعداد فراوان در شیراز برگزار می‌شوند. در این دوره‌ها استادان ماهر درزمینهٔ سئو و دیجیتال مارکتینگ به‌صورت عمومی و خصوصی مطالب را برای کسانی که در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند تدریس می‌کنند. این امکان هم وجود دارد که تدریس برای شما به‌صورت خصوصی انجام شود. شاید تدریس خصوصی هزینه بیشتری را نسبت به تدریس‌های عمومی طلب کند. البته ناگفته نماند که بعضی از افراد نیز وجود دارند که درزمینهٔ سئو مهارت دارند و این مهارت را به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند.

اگر شما درزمینهٔ سئو و دیجیتال مارکتینگ به‌صورت حرفه‌ای فعالیت دارید و یک سئو کار ماهر هستید. از چند طریق می‌توانید برای خودتان کسب درامد انجام دهید که در قسمت پایین به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • شما به‌عنوان یک سئو کار می‌توانید برای وب‌سایت دیگران سئو طراحی کنید و در مقابل از آن‌ها هزینه‌ای دریافت کنید. بیشتر افرادی که سئو کار هستند در این زمینه فعالیت زیادی دارند.
  • روش دیگر کسب درامد از راه سئو برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی سئوکاری است. می‌توانید سالانه دوره‌های جامع برگزار کنید. برگزاری کلاس‌های خصوصی باقیمت‌های خوب و کلاس‌های عمومی می‌تواند از دیگر راه‌های کسب درامد از طریق سئو باشد. تقریباً میانگین هزینه ثبت‌نام هر فرد در کلاس‌های آموزش سئو 6 میلیون تومان است. حال شما اگر 10 شاگرد نیز داشته باشید در طی چند جلسه کلاسی که برگزار می‌کنید درآمدی معادل 60 میلیون تومان خواهید داشت. این مثال به‌خوبی وضعیت درآمدی یک سئو کار را نشان می‌دهد.

دوره حضوری سئو در شیراز

دوره‌های آموزش سئو در شیراز به‌صورت حضوری هم برگزار می‌شود. این دوره‌های آموزش سئو معمولاً در آموزشگاه‌ها و مراکزی که در آن آموزش‌های متفاوت صورت می‌گیرد، برگزار می‌شود. هرچند به دلیل شرایطی که ویروس کرونا در شیراز و سایر شهرهای کشورمان به وجود آورده است در دو سال اخیر تعداد کلاس‌های حضوری بسیار کاهش‌یافته است. بیشتر آموزش‌ها از طریق آنلاین انجام می‌شود.

با این وضعیت بازهم بعضی از شرکت‌ها و مؤسسات که درزمینهٔ سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند؛ اقدام به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های حضوری آموزش سئو برای علاقه‌مندان به این کار می‌کنند. هزینه شرکت در دوره‌های آموزش سئو به‌صورت حضوری احتمالاً نسبت به دوره‌های مجازی بیشتر باشد؛ زیرا در دوره‌های حضوری محدودیت مکان و زمان برای همه افراد وجود دارد اما دوره‌های آنلاین می‌توان در هر مکانی و هرزمانی برگزار شود.

از طرف دیگر به دلیل اینکه سئو یک امر تئوری است، آموزش به‌صورت حضوری بسیار مفیدتر از آموزش مجازی خواهد بود. اگر قصد شرکت در دوره‌های حضوری آموزش سئو در شیراز رادارید می‌توانید به وب‌سایت‌ها و مراکز آموزش سئو مراجعه کنید و از یادگرفتن این کسب‌وکار مفید و آینده دار لذت ببرید.

آموزش تخصصی سئو در شیراز

افراد علاقه‌مند به یادگیری بهینه‌سازی سایت‌ها برای گوگل می‌توانند از اساتید باسابقه در این حوزه کمک بگیرند. اگر به صفحات آپارات نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که فیلم‌های کوتاه و گاهی اوقات بلندی از آموزش سئو در آن وجود دارد که توسط استادهای مختلف در سراسر کشور تهیه‌شده است. این آموزش‌های کوتاه و مختصر برای یادگیری سئو و دیجیتال مارکتینگ کافی نیستند.

اگر شما قصد یادگرفتن سئو به‌صورت تخصصی رادارید و قصد دارید که خودتان سئوی سایت را انجام دهید؛ باید چند اقدام را به‌صورت کامل انجام دهید. در قیمت پایین به‌صورت مختصر آن‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

  • اول از هر چیزی برای یادگیری سئو شما نیاز به علاقه شدید به این کار و یک ذهن خلاق دارید. خلاقیت در علم سئو بسیار مهم است و تأثیر زیادی در موفقیت شما خواهد داشت. اگر شما بتوانید کلمات کلیدی را با خلاقیت زیاد طوری به کار ببرید که رتبه سئو سایت شما در گوگل بالا بیاید در این صورت سئو شما تخصصی است.
  • شرکت در دوره‌های و کلاس‌های متفاوت آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ باعث افزایش تجربه شما در این حوزه می‌شود. شما با انجام این کار می‌توانید یک اندوخته‌ی ارزشمند از سئو جمع‌آوری کنید که در آینده کاری شما قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.
  • بسنده نکردن به آموزش‌های کوتاه و مختصر و جستجوی همیشگی برای آموزش‌های جامع

کلاس سئو در شیراز

افرادی که سئو را به‌صورت تخصصی یاد گرفته‌اند می‌توانند با برگزاری کلاس‌هایی در این زمین برای خود یک منبع درآمدی راه‌اندازی کنند. کلاس سئو در شیراز به فراوانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به این کار می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند و آموزش ببینند.

همان‌طور که گفته شد بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها در گوگل یکی از بهترین کسب‌وکارهای حال حاضر درزمینهٔ وب است. افراد علاقه‌مند به یادگیری سئو می‌توانند در کلاس‌های آموزشی سئو در شیراز ثبت‌نام کنند. برای ثبت‌نام در کلاس‌های آموزش سئو در شیراز باید ابتدا اطلاع داشته باشید که دوره سئو که می‌خواهید شامل چه بخش‌هایی است. در این قسمت بخش‌های موجود در دوره‌های آموزش سئو در شیراز را به شما معرفی می‌کنیم.

دوره‌های آموزش سئو شامل بخش‌های زیر است:

  • در این دوره‌ها روش‌هایی که می‌توان از طریق آن بازدید سایت را بالا برد آموزش داده می‌شود.
  • آموزش ساخت یک برند شخصی برای وب‌سایت‌ها
  • افزایش ترافیک یکی دیگر از آموزش‌هایی است که در این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان داده می‌شود.
  • آموزش بالا بردن رتبه سایت با استفاده از سئوی قوی
  • همچنین در این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان آموزش فزایش فروش محصولات خود با استفاده از دیجیتال مارکتینگ داده می‌شود.

هر فردی که قصد شرکت در کلاس‌های آموزش سئو در شیراز را داشته باشد باید نکات بالا را بداند و بعدازآن اقدام به شرکت در این دوره‌ها بکند.

شرکت در کلاس‌های آموزش سئو در شیراز فقط با صرف هزینه ممکن است. هزینه‌ای که فرد متقاضی باید برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها پرداخت کند متغیر و وابسته به عوامل متفاوتی است. در قسمت پایین عواملی که در مقدار هزینه آموزش سئو تأثیر دارند را بیان می‌کنیم.

  • تعداد جلسات آموزش
  • مرکز آموزشی که کلاس‌ها در آن برگزار می‌شود
  • استادی که مبحث را تدریس می‌کند
  • ساعات آموزش

هزینه کلاس‌های آموزش سئو در شیراز به عوامل بالا بستگی دارد و معمولاً در بازه 5 تا 8 میلیون تومان است. در مقابل آینده‌ای که با یادگیری سئو خواهید داشت این مبالغ آن‌چنان زیاد نیست. شما می‌توانید به بهترین مراکز آموزشی در شیراز مراجعه کرده و سئو را به‌درستی فرابگیرید.

دوره آموزش سئو در شیراز

دوره‌های آموزشی سئو در شیراز معمولاً به‌صورت گروهی و جامع برگزار می‌شود. هزینه ثبت‌نام در این دوره‌ها احتمالاً در مقایسه باکلاس‌های خصوصی بسیار کمتر باشد. این دوره‌ها بیشتر برای افرادی مهم است که تا حدودی از قوانین و مباحث سئو آگهی دارند. این افراد می‌توانند با شرکت در این دوره‌ها تجربه‌های اضافی کسب کنند و در حوزه فعالیت خود پیشرو و فعال باشند.

اگر شما به دنبال آموزش اساسی سئو هستید دوره‌هایی که در این زمینه برگزار می‌شود، شاید انتخاب درستی برای شما نباشد. در دوره‌های آموزشی سئو بیشتر یادآوری نکات و همچنین نکاتی که شاید برای شما سال باشد موردبررسی قرار می‌گیرد. یادگیری فوت‌وفن‌های مخصوص سئو که می‌تواند برای شما یک کمک خوب به‌حساب بیاید در این دوره‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

مجموعه‌های آموزشی سئو در شیراز سالانه دوره‌های کاربردی زیادی برگزار می‌کنند. اگر شما در این حوزه فعالیت دارید و به دنبال پیشرفت و ترقی بیشتر هستید شرکت در این دوره‌ها می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند. این مجموعه‌ها گاهی اوقات شمارا در اولین پروژه‌ای که انجام می‌دهید یاری می‌کنند و شمارا از نکات مثبت و منفی کارتان باخبر می‌کنند؛ مانند یک مشاور با شما در ارتباط خواهند بود که می‌تواند از مزیت‌های دوره‌های آموزشی سئو در شیراز باشد.

استراتژی‌ها و نکاتی که در دوره‌های آموزش سئو در شیراز به شما آموزش داده می‌شود، تماماً توسط کارشناسان و استادان خبره درزمینهٔ سئو موردبررسی قرار داده‌شده است؛ پس شما می‌توانید با یادگیری دقیق این مفاهیم و نکات درزمینهٔ سئو و دیجیتال مارکتینگ به‌مراتب بالا برسید و سپس با خیال راحت وارد بازار کار شوید و کسب درامد داشته باشید.

خانهخدماتتماس با مادرباره ما